dinsdag 11 maart 2008

Gereden in het bakbeest

Vandaag heb ik een stukje gereden in het grote bakbeest. Zo, dat stuurt wel even anders dan mijn Alfa Spider of Johan zijn MGF en deze Toyota stuurt ook heel anders dan je vroegere Starletje, ma. Je zit wel heel hoog. En uitstappen dat kan ik niet. Ik moet er echt uit springen, hahahaaa. Ik heb nog net geen parachute nodig.
En Johan is zijn rijbewijs kwijt geraakt. Dat ding is tegenwoordig ook zo klein. Hij had het los meegenomen en in de auto gelegd, nu is het zoek. De hele auto doorgezocht, maar nee, geen rijbewijs gevonden. Dus nu moet er een nieuwe aangevraagd worden. Ben benieuwd of dat allemaal een beetje snel gaat. Gelukkig heb ik alle pasfoto's die wij nog hadden meegenomen uit NL , omdat ik dacht dat ik ze hier wel kon gebruiken. Wat dus niet mogelijk was. Gelukkig maar, want nu hebben we nog een pasfoto zoals ze dat nodig hebben in NL. We hebben de foto uitgezocht die ook in zijn paspoort staat, dus dat moet een goede zijn. Nu gaan wij morgen naar Progresso rijden. Kijken wat voor 2e hands boten ze daar hebben. Dan hebben wij ook een leuk uitje, met 1 of meer overnachtingen in Mexico. Een soort van midweek, maar dan in Mexico.

Geen opmerkingen: