woensdag 19 maart 2008

Joehoe!!

Johan was vandaag erg enthousiast want, vandaag kwam Angie om de grond aan te wijzen die we hebben gekocht. Ik wist het wel al, dus ik ben niet meegegaan. Rond 10.30 uur kwam ze aankakken en Johan is met haar naar de jungle gegaan. Ze wist niet meer waar het was en ze heeft moeten zoeken. Ze heeft gevraagd waar de Calle Jabin is aan iemand daar. En nu weet Johan zeker dat het de juiste straat is. Mij gelooft hij dus niet, tsss, belachelijk! Maar nu weet hij het omdat zij het heeft gevraagd aan een Mexicaan daar, want zij wist niet waar het was.
Het is maar 20 minuten hier vandaan, en hij kwam pas om 18.00 uur weer terug. Probeer ik hem te bellen om te vragen of ze misschien nog ergens anders naar toe zijn, kraait die haan van hem hier op de bar. Wij hebben maar 1 sleutel, dus ik ben de deur niet uitgeweest, want anders kan hij niet meer naar binnen. Gezellig, helemaal niets gedaan!

Geen opmerkingen: