woensdag 19 maart 2008

Dropjes!!!

Vandaag hadden we afgesproken met iemand uit Nederland. Wij kenden haar allebei niet, maar ze is een vriendin van een oud collega van mij. We hadden ook geen idee hoe ze eruit zag, maar dat wist ze wel van ons, want ze had onze blog gelezen. En ze is nu op vakantie in Mexico. Een tijdje geleden kreeg ik een krabbel van mijn oud collega en ze vertelde dat een vriendin van haar naar Mexico zou gaan op vakantie, of ze met ons kon afspreken. Dan zeg ik natuurlijk, "Ja hoor, dat kan, maar alleen als ze iets lekkers uit NL meeneemt!" nee heb je, ja kun je krijgen, dacht ik bij mezelf, hahaaa. En vandaag is ze dus naar Puerto Morelos gekomen met een doos Oldtimers - scheepsknopen voor Johan. Hij is helemaal happy. Eigenlijk had ze er 2, maar die liggen allebei nog bij haar thuis. Ze is alle kleine aardigheidjes voor de mensen die ze hier zou ontmoeten vergeten in te pakken. En op Schiphol heeft ze toch nog 1 doos voor Johan gekocht. Lief, lief, lief!! Dank je wel voor de lekkere dropjes, al is het maar 1 doos, geeft helemaal niets.

Johan en Zenaidah

Ramona en Zenaidah

hmmm lekker, verse ananassap

Blijkt ze ook nog eens voor mijn oude werkgever te hebben gewerkt in Den Haag, toen heette het nog Government Travel. Dat is toevallig? Haar naam is Zenaidah en ik heb haar gezegd dat ik de foto's naar haar zou mailen maar, dat ik ze ook op mijn blog zou plaatsen. We hebben gezellig wat door het dorpje gewandeld en we hebben gezellig wat gegeten en gedronken. Daarna hebben wij haar weggebracht naar de luchthaven. Toen we haar hadden afgezet bij de luchthaven, heeft Johan de doos direct open gemaakt. Hij kon zich niet meer inhouden, hahahahaaa. Hij kon niet meer wachten totdat wij weer thuis waren. Wij zijn nog even de stad in gegaan om groenten te halen, zodat wij dat morgenochtend niet meer hoeven te doen met al die toeristen. Het is echt file bij het kraampje, dat zijn wij niet meer gewend, hahaa.

Geen opmerkingen: