zaterdag 1 maart 2008

De auto

We zijn gisteravond gebeld door een vrouwtje van de verzekering. Johan had geïnformeerd bij verschillende verzekeraars en zij was de goedkoopste. Hij had direct nog een aantal dingen nagevraagd en wij hebben besloten om bij haar een autoverzekering af te sluiten. We zouden om 12.00 uur de auto ophalen en wilden hier zeker niet onverzekerd mee rond rijden, dus werd er een tijd afgesproken. Blijkt ze ook in Puerto Morelos te wonen. We zijn vanochtend met haar meegereden. Eerst naar Toyota, omdat ze nog iets nodig had, en daarna naar haar kantoor in Cancun. Prima geregeld.
Toen we bij haar klaar waren zijn we naar Toyota terug gegaan. We waren een half uur te vroeg, en kregen iets te drinken aangeboden. Ondertussen was ik al buiten aan het zoeken naar een Toyota hilux twincab, maar ik zag nergens zo'n auto staan. Later bleek ook dat de auto niet buiten in het zicht stond. Om 12.00 uur kwam de verkoopster naar ons toe en liet ons eerst alles op ons gemak opdrinken. Daarna werden we naar een aparte ruimte gebracht met een tafel waar van alles op lag en nog een deur naar een andere ruimte. Het resultaat kun je hieronder bekijken. Filmpje.
Hierna zijn we eerst naar een winkel gegaan, waar wij nog nooit zijn geweest. Ook weer zo'n grote supermarkt. Daarna wilde Johan wel gaan kijken waar nu precies het stukje grond is wat we hebben gekocht. Ja, hij heeft het nog steeds niet gezien. En ik wist precies waar het was. Want ik had foto's gemaakt van een bord dat precies aan de andere kant van de weg was geplaatst. Komen we op die weg, is dat bord nergens meer te vinden. De weg is er nu geasfalteerd, dat was niet toen ik er ging kijken, en het bord is verdwenen. Het zijweggetje waar het bord stond herken ik ook niet meer terug.
Dus ik heb nu ook geen idee meer waar het is. Jammer, nu moeten we toch echt op Angie wachten. Thuis heb ik nog de foto's laten zien aan Johan van het bord, en hij heeft het ook nergens zien staan. Maar hij zegt dat hij wel weet waar het zou moeten zijn. We hebben wel al 2 machetes gekocht, haha. Een grote voor Johan en een kleinere voor mij. Kunnen we straks een pad naar het stuk grond kappen, als we weten waar het is. Al die bomen ook, ze lijken allemaal op elkaar, hahahaaa.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte geToyota-t, wat een mega-bak. Ontzettend gaaf: ik voel wat voor fun jullie ermee zullen beleven.

Moontje, geen "starsky & hutch" acties ondernemen.

Het eerste wat in me op kwam: ik wil in die laadbak achterzitten, hahaha... op die paarsekussens van jullie hahaha.

Groetjes uit Sperlonga

Anoniem zei

Dat is nog eens een auto, wat een bak zeg! Welkom bij de Toyota-club!
Daar passen jullie MG's wel twee keer in denk ik, hihi. Gaaf hoor, Succes met de verdere ontwikkelingen!

Groetjes van De Raatjes