zondag 2 maart 2008

Nou ja!!

Vanochtend dacht ik laat ik de plantjes weer eens water geven, zijn er 2 potjes weg??? Verdwenen! Dat is wel vaker gebeurd, maar dan had iemand ze ergens anders neergezet, omdat het daar wel leuk stond. Ik heb toen gezegd dat die plantjes niet van het hotel waren, maar van ons en daarna zijn ze gewoon blijven staan. Maar ik heb vanochtend aan de schoonmaakster gevraagd of ze de plantjes ergens anders heeft zien staan, maar nee hoor.

En ik kon het ook niet uitstaan dat ik die hectare grond niet meer terug kon vinden. Dus toen heb ik foto's opgezocht van de keer dat ik er was geweest. En we hebben een foto teruggezet op mijn fototoestel en jaja, we zijn op zoek gegaan naar......een bepaalde boom, hahahaaa. Het is echt waar!! We zijn een aantal keren heen en weer gereden, en ik zei dat je het houtsnijwerktentje kon zien en er was een zijweggetje. Met dat bord dat ik niet meer terug kon vinden.

Op dat moment stonden wij stil en je raadt het nooit. Ik herkende de boom!!! Hahahahaaa, geloof het of niet, maar het is echt waar. En we stonden naast een zanderig zijweggetje alleen zonder dat bordje. En als laatste zag ik ook nog het houtsnijwerktentje. Ik had het dus weer gevonden. Er was al iets gemarkeerd als een pad de jungle in. Je kon ook zien dat er al een paadje was gehakt de jungle in. Nu heeft Johan ook eindelijk gezien waar het is. Het was dus niet waar hij dacht dat het was.

de boom

geen asfalt

wel asfalt

het bordje wat ik expres op de foto had gezet

geen bordje meer

Geen opmerkingen: