vrijdag 7 maart 2008

Hard gewerkt

Van een paadje een echt paadje maken, pfjoe, dat is vermoeiend in deze temperaturen. Johan en ik zijn er mee begonnen. Gisteren alleen met machetes, maar vandaag met van alles wat snijdt en zaagt en knipt. Eerst naar de doe het zelf winkel gegaan. We hebben iets meer dan 50 meter gedaan. Nog 150 meter te gaan tot ons stukje grond. En daar willen wij ook nog omheen werken. Toen we moe waren gingen we weer terug. Johan kon zijn shirt zo uitwringen. Dat ding was doorweekt.
In de jungle hoor je ook allerlei geluiden. Ik hoorde steeds iets wat mij deed denken aan zwijntjes. Zijn we bijna bij de weg hoor ik weer geluid dus ik gluren door de bosjes voor mij. Staat daar een rose varken......mij aan te kijken. Hahahaa. En ook echt recht voor mij. Ik dat natuurlijk ook aan Johan laten zien. Maar we hadden beiden geen puf meer om een foto te maken van het beest. Ik heb geen idee of het een dier was van iemand, maar ik weet wel dat er een stukje is waar ze varkens hebben rondlopen over hun grond, net als eenden, en kippen. Weer even een stop gemaakt bij Fili, een beetje gekletst en richting huis. Waar we allebei een verfrissende douche hebben genomen en op bed zijn gecrashed.

Geen opmerkingen: