dinsdag 4 maart 2008

Weer naar buiten

Met een auto ga je hier vaker naar buiten om ergens naar toe te gaan. Vandaag zijn we keuken studio's in Cancun afgegaan. Dat wil zeggen de keuken studio's langs de weg richting het centrum van Cancun. Die waar de bus normaal voorbij rijdt en waar je met eigen vervoer gewoon kunt stoppen. Een stop was bij een soort van meubelplein. Ze hadden verschillende winkels met spullen voor de badkamers, tegels, keukens en meubels. Dit keer niet zo mexicaans, maar iets meer westers. Ik weet dat wij in Mexico wonen, maar ik wil echt geen wasbak beschilderd met bloemen in geel, blauw en groen op een witte ondergrond.

we hadden geparkeerd en ik zie deze boom

dit is nog eens een 'dikke deur'

de ingang van het meubelpleintje

de auto

keukentrapje nodig voor het instappen

groot he?

Onderweg naar huis zijn we gestopt bij een Mac. Ik ging daar ook even naar de wc, maar de persoon die daar de wc heeft geplaatst was denk ik in de war. Die had teveel bier op, want die hing me daar hoog!!! Niet normaal. Het is een vreemde wc in een openbare ruimte en ik denk dat ik niet de enige ben die het volgende doet. Ik ga niet zitten, maar ik hang erboven. Hier lukte mij dat dus bijna niet. Kleine mexicaanse vrouwtjes, kunnen hier helemaal niet boven hangen. Ik zocht al naar opstapjes, hahahahaaaa. Of van die kleine keukentrapjes.

Ik begin me ook eindelijk een beetje beter te voelen. Het heeft even geduurd. Vanavond is Milan-Arsenal op de tv en er kwam weer een paar keer de mooie kreet van de commentator voorbij. Er was gescoord. En dus komt er zo'n uithaal van 'goaaaaaaaaaaaal', en dat wel 2x, want het was een mooie, hahaaa. Het is uiteindelijk 0-2 geworden voor Arsenal. Dus we hebben het nog eens kunnen horen.


Geen opmerkingen: