woensdag 23 april 2008

Onderhoud

Wij hadden een lekkende kraan in de keuken. Dit was al een tijdje zo, maar het werd steeds erger. Ik heb er een keer op geslagen, omdat ik dat gedruppel zo zat was en nu hebben wij een kraan met een knik er in, haha. Slap spul, he?? Of heb ik een bionische arm, hahahaaa. Je moest de kraan steeds dichtdraaien en dan weer een kleine slag open, want dan druppelde deze niet. Sinds gisteren lukte ook dit niet meer. Ik heb gevraagd of ze het konden verhelpen en op aanwijzingen van Johan zijn de knoppen volledig omgedraaid, warm en koud is nu omgewisseld. Niet dat dat wat uitmaakt, want we hebben in de keuken geen warm water, alleen in de badkamer, hahahaa. De warmwater knop kun je wel opendraaien, maar er komt niets uit....
Gisteren heb ik andere batterijen gehaald voor de afstandsbediening van de tv, want die werkte niet meer. Deden de nieuwe batterijen het ook niet, huh?? Het pakje bij de receptie was al open, dus ik dacht misschien heeft iemand de batterijen even geleend en zijn ze nu leeg. Weer naar beneden, en na een test beneden kreeg ik ze weer terug, want ze werkten wel??? Weer geprobeerd, weer niets, duh?? We hebben nog een afstandsbediening van de airconditioning en we besloten om ze daarin te proberen, en nou ja, daarin werkten ze wel? We hebben de batterijen van de airconditioning in die van de tv gedaan en die doet het nu weer wel met de oude batterijen van de ac. Begrijpen jullie het nog? Ik niet!!
En er is een lamp kapot in de keuken, of ze daar een nieuwe in konden draaien. Eergisteren gevraagd, gisteren waren wij heen en weer aan het rijden voor van alles en vandaag zou het worden vervangen. Benjamin die altijd grapjes loopt te maken, dat er geen wc papier is, als ik nieuwe rollen nodig heb, begon ineens over een probleempje, ze hadden geen lampjes voor in de keuken, hahahaa. Dit was dus geen grapje, gelukkig hebben we nog een lampje, deze schijnt niet direct in de keuken, maar bij de deur ernaast.

Geen opmerkingen: