zondag 6 april 2008

Informeren

Vandaag gebeld met Progreso om te vragen hoe en wat met betrekking tot de boot. We hadden het telefoon nummer van de barman Charly, en hij zou ook engels spreken. Ik dus bellen en ik vroeg of ik met Charly sprak. Het was inderdaad Charly, maar hij zei tegen mij dat hij geen engels sprak. Wel vroeg hij of ik belde voor Remko en toen ik had gezegd dat dat zo was, zei hij dat ik het over een half uurtje weer moest proberen, want dan zou hij er wel zijn.
Omdat wij de mensen in Mexico nu wel zo'n beetje kennen, belde ik na een uur weer terug, want dan wist ik zeker dat hij er was. Ik vertelde dat wij nu een trekhaak hebben en dat we wilden weten hoe het ging in Progreso. De boot is inmiddels geschilderd. De trailer was ook weer in orde met opgepompte banden. De motor was nog bij de monteur.
Wij hadden een paar vragen waar wij nog een antwoord op wilden hebben. Onder andere of we een nummerplaat nodig hadden voor op de trailer. Volgens hem kunnen we wel rijden van Progreso richting Cancun zonder nummerplaat. En wat voor aansluiting voor de lichten er op de trailer zitten, dat was ook iets wat wilden weten, zodat wij de juiste bekabeling hebben daarvoor. Het antwoord hierop was, dat er geen lichten opzitten, maar dat was zo te regelen met een plankje en 2 lampjes, hahahaaa. Ach, hij doet niet zo moeilijk.

Geen opmerkingen: