vrijdag 18 april 2008

Hahaa!!

We zijn al 2x uitgecheckt uit dit hotel en nu zitten we er weer. De papieren zouden om 12.00 uur klaar zijn, maar uiteindelijk kregen we ze pas om 16.00 uur . En toen was het te laat om in het daglicht naar huis terug te rijden.
We hebben een stel ontmoet tijdens het wachten, de man kwam oorspronkelijk uit Spanje is getrouwd met een vrouw uit de US. Ze wonen in de US en ze hebben een huis in Spanje. Nu zijn ze op zoek naar een andere bestemming en dat wordt misschien Mexico. Toen hij hoorde dat wij en Remko uit NL kwamen zei hij ineens gatverdamme. Bleek dat hij ook nog in NL gewerkt had.

Gisteren zat hier in het hotel een man, getrouwd met een vrouw uit de US die overal had gewoond. Hij hoorde dat wij NL spraken en begon ineens ook mee te doen. Had hij weer een Vlaamse moeder, maar hij sprak ook NL. En jaren geleden woonde hij in Indonesië, dus hij sprak ook bahasa indonesia en javaans en maleis, hahahahaa. Hij vroeg dus aan mij waar ik vandaan kwam en ik zei Holland. Daarna kwam hij weer nee, waar ben je geboren? Ik weer in Holland en Johan er achter aan, ja in Loosdrecht. En toen kwam de vraag waar mijn ouders vandaan kwamen, en toen kwam het verhaal van Indonesië.
Richting ons hotel, zien we dit rijden...de deur aan de kant van de bestuurder kan niet meer dicht en valt soms even open. De achterklep spreekt voor zich. Lachen, toch? Het rijdt!!

Geen opmerkingen: